У зв’язку із впровадженням передових технологій дистанційної торгівлі, відносини між споживачем і суб’єктом господарювання – продавцем товарів на замовлення через засоби дистанційного зв’язку, в тому числі і Інтернет, визначають Правила продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затверджені наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 103. Також ці Правила регламентують вимоги в дотриманні прав споживачів щодо належної якості, безпеки і належного торговельного обслуговування. Слід зазначити, що під час укладання договору на відстані – правочину між споживачем і продавцем про якість, терміни, ціну та інші умови, за яких реалізується продукція, необхідно звернути увагу на наявність інформації про суб’єкта господарювання щодо ім’я та по-батькові фізичної особи-підприємця та місце здійснення його торговельної діяльності.
З вищенаведеного, правозахисним органом, який відстежує дотримання суб’єктом господарювання – продавцем товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями даних Правил, є державний орган захисту прав споживачів, що входить до складу Держпродспоживслужби, створеної у кожній області України.
В іншому випадку, якщо ж Вас ошукали і Ви потрапили в тенета інтернет-шахрайства – дистанційного заволодіння майном або майновими правами за допомогою обману або зловживання довірою, необхідно звертатись в органи, що здійснюють боротьбу з кібер-злочинами. З огляду на їхню специфіку був створений Департамент кіберполіції в складі Національної поліції, який супроводжує справи даної категорії. Так ось відповідь на питання
«куди повідомити про шахрайство в інтернеті?» – Ви можете із заявою звернутися у відділення поліції по Вашому району, або у відділ по боротьбі з кіберзлочинами в області.