Що робити, якщо порушені Ваші права у сфері метрології ?

22.11.2021

На адресу Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області регулярно надходять звернення споживачів щодо результатів недостовірних вимірювань, а також недотримання суб’єктами господарювання вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», технічних регламентів та інших нормативно-правових актів у сфері метрології та метрологічної діяльності.

У відповідності до покладених на Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області завдань у сфері законодавчо регульованої метрології здійснюється:

  • перевірки діяльність суб’єктів господарювання щодо додержання ними метрологічних вимог;
  • подання законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, для інспекційної повірки у випадках, передбачених законодавством;
  • перевірка кількість фасованого товару в упаковках під час його фасування та продажу.

Метрологічний нагляд за законодавчо регульованими засобами вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, здійснюється шляхом проведення перевірок щодо:

  • стану та дотримання правил застосування засобів вимірювальної техніки;
  • додержання вимог до періодичної повірки засобів вимірювальної техніки;
  • застосування дозволених одиниць вимірювання під час експлуатації засобів вимірювальної техніки.

Порушення правил застосування засобів вимірювальної техніки, які використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців.

У випадках виявлення Вами фактів використання суб’єктами господарювання фальсифікованих, перероблених, несправних, з ознаками зовнішнього втручання засобів вимірювальної техніки або таких, що не пройшли періодичну повірку, просимо звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області (email: , 79011, м. Львів, вул. Вітовського, 18).

Згідно зі статтею 5 Закону України «Про звернення громадян», звернення може бути усним чи письмовим. Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.