Щороку у другий четвер листопада у світі відзначають Всесвітній день якості. У 2025 році це — 13 листопада.
Свято покликане нагадати, що якість — це основа безпеки, довіри та розвитку суспільства. Якість стосується всього: від харчових продуктів і послуг до освіти, медицини чи державного управління.
Чому це важливо
- якісні товари та послуги гарантують безпеку споживачів і захищають їхні права;
- високі стандарти якості допомагають підприємствам розвиватися, бути конкурентоспроможними й здобувати довіру;
- культура якості — це не лише перевірки та сертифікати, а щоденне прагнення робити свою справу краще.
Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області здійснює захист прав споживачів:
- якщо ви купуєте товар або замовляєте послугу — служба слідкує, щоб продавець чи виконавець дотримався ваших прав;
- перевіряє, чи правильно вас обслужили: чи дали правильну інформацію, чи не завищили ціну безпідставно;
- стежить, щоб реклами не були вводили в оману;
- надає інформаційно-консультаційну підтримку споживачам, інформує про їхні права, а також приймає звернення громадян щодо порушень їх прав.
Порушено ваші права?
Якщо ви придбали товар або отримали послугу неналежної якості, маєте право на захист. У такому разі можна звернутися до:
📍 Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області:
- Адреса: м. Львів, пр. Чорновола, 59,
- Телефон: (032) 231 76 93, 231 76 94,
- e-mail: [email protected]
Якість починається з кожного з нас — із відповідального виробництва, чесного надання послуг і свідомого вибору споживачів.
