За сприянням спеціалістів Держпродспоживслужби Львівщини у першому кварталі 2023, з метою реалізації державної політики захисту прав споживачів у сфері торгівлі, робіт та послуг надано 192 консультації на особистому прийомі та у телефонному режимі. Зокрема, поінформовано споживачів з наданням 348 предметних роз’яснень у письмовій формі.
Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області забезпечують захист прав та задоволення вимог споживачів шляхом попереднього розгляду звернень.
Так, протягом звітного періоду січень-березень 2023 за сприянням спеціалістів Управління захисту прав споживачів та регульованих цін Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області повернуто кошти в сумі 13 тис. 489 грн., а саме:
- З02 грн. – за квитки на автобусні пасажирські перевезення;
- 8000 грн – за неякісний мобільний телефон;
- 500 грн. – за послугу інсталяції програми;
- 850 грн. – за повернення товару (реле) належної якості;
- 2845 грн. – відшкодування збитків за порваний наматрацник при його чистці;
- 720 грн. – за квитки на театрально-видовищний захід (виставу), що скасована;
- 272 грн. – за неякісний непродовольчий товар (батарейки).
Нагадуємо: у разі порушення ваших прав – звертайтесь із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: вул. Вітовського, 18, м. Львів, 79011, або заяву, оформлену відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» надсилайте зручним для вас способом:
- електронною поштою – [email protected];
- через веб-сайт Головного управління^ www. gov.ua;
- тел./факс +38(032) 261 36 90