Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (надалі Держпродспоживслужба) приділяє значну увагу ефективному застосуванню цифрових технологій у сфері захисту прав споживачів. Яскравим прикладом цього є функціонування телеграм-каналу «Захист прав споживачів», створеного з метою забезпечення принципів прозорості і відкритості у діяльності Держпродспоживслужби, профілактики правопорушень у сфері захисту прав споживачів та підвищення рівня поінформованості суспільства у відповідній сфері, який можна знайти за посиланням: https://t.me/zahust_prav. На каналі оприлюднюються актуальні новини, інфографіка, відео- і фотоматеріали у сферах захисту прав споживачів, торгівлі, товарознавства.
Це один із ключових напрямів роботи Держпродспоживслужби та територіальних органів. Телеграм-канал «Захист прав споживачів» дозволяє з максимальною оперативністю інформувати про актуальні події, а також підвищити загальну обізнаність населення.