gov-ua
Головне управління
Держпродспоживслужби у Львівській області

Щодо звернень споживачів

Одним із основних напрямків діяльності є забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» з метою захисту прав і законних інтересів громадян – споживачів.

Протягом травня – червня 2016 року Управлінням захисту споживачів Держпродспоживслужби у Львівській області  одержано 78 письмових звернень (заяв, скарг) громадян.

Найбільша кількість звернень стосується надання  торгівельних послуг підприємствами непродовольчої групи товарів (42 од.), а саме: якості мобільних телефонів, планшетів, телевізорів, складно –  побутової техніки, меблів, взуття, тощо.

32 скарги надійшли щодо якості надання побутових послуг, а саме: в частині банківських послуг, послуг хімчистки, житлово –комунальних, телекомунікаційних та тур послуг, а також звернення на якість ремонту автотранспортних засобів та станціях ТО та встановлення намогильних споруд.

Серед скарг, отриманих управлінням,  4 –   стосувались  якості обслуговування підприємствами продторгівлі та ресторанного господарства.

95 % скарг вирішено на користь заявників. За неякісно придбані товари споживачам повернено 3,3 тис. грн..

Питання розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі управління.  По питаннях, піднятих у зверненнях, спеціалісти управління  постійно співпрацюють з органами місцевого самоврядування та іншими контролюючими державними органами, впливаючи на позитивне вирішення проблем споживачів, підвищення якості та повноти надання послуг.

Державні сайти України