Одним із основних напрямків діяльності є забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» з метою захисту прав і законних інтересів громадян – споживачів.
Протягом травня – червня 2016 року Управлінням захисту споживачів Держпродспоживслужби у Львівській області одержано 78 письмових звернень (заяв, скарг) громадян.
Найбільша кількість звернень стосується надання торгівельних послуг підприємствами непродовольчої групи товарів (42 од.), а саме: якості мобільних телефонів, планшетів, телевізорів, складно – побутової техніки, меблів, взуття, тощо.
32 скарги надійшли щодо якості надання побутових послуг, а саме: в частині банківських послуг, послуг хімчистки, житлово –комунальних, телекомунікаційних та тур послуг, а також звернення на якість ремонту автотранспортних засобів та станціях ТО та встановлення намогильних споруд.
Серед скарг, отриманих управлінням, 4 – стосувались якості обслуговування підприємствами продторгівлі та ресторанного господарства.
95 % скарг вирішено на користь заявників. За неякісно придбані товари споживачам повернено 3,3 тис. грн..
Питання розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі управління. По питаннях, піднятих у зверненнях, спеціалісти управління постійно співпрацюють з органами місцевого самоврядування та іншими контролюючими державними органами, впливаючи на позитивне вирішення проблем споживачів, підвищення якості та повноти надання послуг.