Протягом травня – липня 2016 року Управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області одержано 166 письмових звернень (заяв, скарг) громадян (в тому числі, в липні – 63).
Найбільша кількість звернень стосується надання торгівельних послуг підприємствами непродовольчої групи товарів (72 од.), а саме: якості мобільних телефонів, планшетів, телевізорів, складно – побутової техніки, меблів, взуття, тощо.
52 скарги надійшли щодо якості надання побутових послуг, а саме: в частині банківських послуг, послуг хімчистки, житлово –комунальних, телекомунікаційних та тур послуг, а також звернення на якість ремонту автотранспортних засобів та станціях ТО та встановлення намогильних споруд.
Серед скарг, отриманих управлінням, 11 – стосувались якості обслуговування підприємствами продторгівлі та ресторанного господарства.
95 % скарг вирішено на користь заявників. За неякісно придбані товари споживачам повернуто – 8,5 тис. грн..
Питання розгляду звернень громадян постійно знаходиться на контролі управління. По питаннях, піднятих у зверненнях, спеціалісти управління постійно співпрацюють з органами місцевого самоврядування та іншими контролюючими державними органами, впливаючи на позитивне вирішення проблем споживачів, підвищення якості та повноти надання послуг.
Звертаємо увагу споживачів на зростання кількості заяв (звернень) невдоволених покупців якістю надання торгівельних послуг мережею інтернет – магазинів. З огляду на викладену тенденцію прослідковується перевага покупців при придбанні продукції безпосередньо в торговій мережі, що унеможливлює придбання товару у невідомого продавця (не завжди законопослушного та відповідального).