27 вересня 2018 року в м.Києві відбувся семінар-нарада на тему «Шляхи підвищення ефективності роботи з громадськістю та ЗМІ, основні проблеми, виклики та ризики в даній сфері», який організовував відділ взаємодії з громадськістю та ЗМІ Держпродспоживслужби.
Перед учасниками семінару зі вступним словом виступив Володимир Лапа, голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, який відзначив важливість сфери комунікації в територіальних органах, як складової ефективної роботи Держпродспоживслужби.
На семінарі спільно із начальником відділу взаємодії з громадськістю та ЗМІ Держпродспоживслужби, Маріанною Вторушиною, експертом проекту ЄС «Підтримка впровадження Угоди про асоціацію між Україною та ЄС» (Association4U) з питань комунікації, Андрієм Безрученко, начальником відділу інформаційного наповнення Урядового веб-порталу, Любов’ю Нечипоренко було розглянуто основні техніки виходу із конфліктних ситуацій, механізми налагодження комунікації з громадськістю та ЗМІ, особливості висвітлення діяльності Держпродспоживлужби на всіх рівнях, проаналізовано основні помилки, які допускають автори при написанні текстів для розміщення на офіційних інтернет-ресурсах органів виконавчої влади.
Також, учасники семінару побували на екскурсії в Музеї історії урядів України, сесійній залі Кабінету Міністрів України та взяли участь в роботі Урядової комунікаційної стратегії «Єдиний голос», у рамках якої зустрілися з колегами із Кабінету Міністрів України та інших центральних органів виконавчої влади.