gov-ua
Головне управління
Держпродспоживслужби у Львівській області

Куди звертатись, як діяти, якшо Вас ошукали в Інтернет- магазині ?

У зв’язку із впровадженням передових технологій дистанційної торгівлі, відносини між споживачем і суб’єктом господарювання – продавцем товарів на замовлення через засоби дистанційного зв’язку, в тому числі і Інтернет, визначають Правила продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затверджені наказом Міністерства економіки України від 19.04.2007 № 103. Також ці Правила регламентують вимоги в дотриманні прав споживачів щодо належної якості, безпеки і належного торговельного обслуговування. Слід зазначити, що під час  укладання договору на відстані – правочину  між  споживачем  і продавцем про  якість,  терміни,  ціну  та  інші  умови,  за  яких реалізується  продукція,  необхідно звернути увагу на наявність інформації про суб’єкта господарювання щодо ім’я та по-батькові фізичної особи-підприємця та місце здійснення його торговельної діяльності.

З вищенаведеного, правозахисним органом, який відстежує дотримання суб’єктом господарювання – продавцем товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями даних Правил, є державний орган захисту прав споживачів, що входить до складу Держпродспоживслужби,  створеної у кожній області України.

В іншому випадку, якщо ж Вас ошукали і Ви потрапили в тенета  інтернет-шахрайства – дистанційного заволодіння майном або майновими правами за допомогою обману або зловживання довірою, необхідно звертатись в органи, що здійснюють боротьбу з кібер-злочинами. З огляду на їхню специфіку був створений Департамент кіберполіції в складі Національної поліції, який супроводжує справи даної категорії. Так ось відповідь на питання

«куди повідомити про шахрайство в інтернеті?» – Ви можете із заявою звернутися у відділення поліції по Вашому району, або у відділ по боротьбі з кіберзлочинами в області.

Державні сайти України