gov-ua
Головне управління
Держпродспоживслужби у Львівській області

На що потрібно звернути увагу при купівлі онлайн товарів

Сьогодні споживачі все більше надають перевагу інтернет-магазинам. Переваги такої торгівлі зрозумілі – і ціна, зазвичай, привабливіша, і час можна зекономити, тощо. Проте, щоб уберегти себе від розчарувань і даремної витрати коштів, рекомендуємо бути пильним при виборі продавця.
Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів», якою передбачено, що перед укладенням договорів на відстані продавець (виконавець) повинен надати споживачеві інформацію про:
найменування продавця (виконавця), його місцезнаходження та порядок прийняття претензії;
  •  основні характеристики продукції;
  •  ціну, включаючи плату за доставку, та умови оплати;
  •  гарантійні зобов’язання та інші послуги, пов’язані з утриманням чи ремонтом продукції;
  •  інші умови поставки або виконання договору;
  •  мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки продукції або послуг;
  •  вартість електронних комунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу;
  •  період прийняття пропозицій;
  •  порядок розірвання договору.
Тільки при наявності зазначеної інформації в повному обсязі можна приймати позитивне рішення про покупку.
Нагадуємо, якщо ваші права як споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до Держпродспоживслужби та її територіальних органів. Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до статті 22 Закону України «Про захист прав споживачів».

Державні сайти України