З метою уникнення труднощів у разі скасування, перенесення концертів або зміни дати проведення заходів, споживачі мають право повернути попередньо придбані квитки, розірвавши договір на надання даної послуги згідно ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» та Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культуро-освітніх закладах. Слід зауважити, що у таких випадках до повернення підлягає сума за квиток. Оплачені сервісний збір або ж доставка квитків, якщо вона була замовлена, тощо, не повертаються. Відповідно ці гроші не включаються в розмір суми яку мають повернути.
Згідно проведеного аналізу звернень з вищезазначеного питання, що надходять в Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області, у випадках, для повернення квитків та сплачених за них коштів покупцю необхідно визначити порядок дій, який полягає в наступному:
– в першу чергу необхідно встановити, хто є організатором заходу, і саме до нього в подальшому звертатися з вимогою повернути Ваші кошти. І лише, якщо принципал та/або організатор заходу уповноважив агента (суб’єкта господарської діяльності, який здійснює продаж квитків) на здійснення повернення грошових коштів покупцям, що придбали квитки на відмінений захід, звертатися до агента;
– при цьому необхідно дотримуватись Порядку повернення грошових коштів покупцю згідно з умовами Договору публічної оферти, Який в основі передбачає – написати письмову заяву в 2-ох примірниках, до заяви прикріпити квиток, чек, паспортні дані (часом просять копії, але це не обов’язково). Перший примірник – надається організатору заходу, на другому, який залишається у споживача, – ставиться відмітка про прийняття. Якщо не хочуть приймати письмову заяву – надішліть на поштову адресу організатора заходу рекомендованим листом з повідомленням про вручення або електронну адресу організатора. У такому випадку у Вас буде документальне підтвердження факту направленні та/або вручення Вашого звернення організатору.