До Держпродспоживслужби часто звертаються люди, які стикнулися з проблемами при покупках в інтернет-магазинах — отримали неякісний товар, не змогли повернути покупку або продавець зник після оплати.
Щоб уникнути подібних ситуацій, варто знати свої права. Перед покупкою товару в інтернет-магазині зверніть увагу:
- На сайті мають бути вказані:
- повна назва продавця (підприємства або ФОП);
- адреса та контакти (телефон, e-mail);
- умови повернення та обміну товару;
- інформація про доставку, ціну, гарантію.
- адреса електронної пошти та інших засобів зв’язку;
- основні характеристики товару (детальний опис усіх характеристик та якостей, фотознімки тощо)
Якщо такої інформації немає — краще не купувати!
- Після оформлення замовлення продавець повинен надіслати вам підтвердження (лист або повідомлення).
- Ви маєте право розірвати договір і повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання, якщо він вам не підійшов. Про те, що не підлягає обміну можна дізнатись у статті.
- Продавець повинен надати чек або накладну — без цього буде складно довести факт покупки.
- Якщо товар не надійшов протягом 30 днів, продавець зобов’язаний повідомити вас.
Важливо!
- Зберігайте всі листи, чеки, повідомлення від продавця та гарантійний талон.
- Не купуйте на сайтах, де немає контактів або інформації про компанію.
Якщо ваші права як споживача порушили – звертайтесь до Держпродспоживслужби у Львівській області: м. Львів, пр. Чорновола, 59, тел. (032) 231 76 93, або 231 76 94, e-mail:[email protected]
