gov-ua
Головне управління
Держпродспоживслужби у Львівській області

Варто знати, купуючи товари в інтернеті

До Держпродспоживслужби часто звертаються люди, які стикнулися з проблемами при покупках в інтернет-магазинах — отримали неякісний товар, не змогли повернути покупку або продавець зник після оплати.

Щоб уникнути подібних ситуацій, варто знати свої права. Перед покупкою товару в інтернет-магазині зверніть увагу:

  1. На сайті мають бути вказані:
    • повна назва продавця (підприємства або ФОП);
    • адреса та контакти (телефон, e-mail);
    • умови повернення та обміну товару;
    • інформація про доставку, ціну, гарантію.
    • адреса електронної пошти та інших засобів зв’язку;
    • основні характеристики товару (детальний опис усіх характеристик та якостей, фотознімки тощо)

Якщо такої інформації немає — краще не купувати!

  1. Після оформлення замовлення продавець повинен надіслати вам підтвердження (лист або повідомлення).
  2. Ви маєте право розірвати договір і повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання, якщо він вам не підійшов. Про те, що не підлягає обміну можна дізнатись у статті.
  3. Продавець повинен надати чек або накладну — без цього буде складно довести факт покупки.
  4. Якщо товар не надійшов протягом 30 днів, продавець зобов’язаний повідомити вас.

Важливо!

  • Зберігайте всі листи, чеки, повідомлення від продавця та гарантійний талон.
  • Не купуйте на сайтах, де немає контактів або інформації про компанію.

Якщо ваші права як споживача порушили – звертайтесь до Держпродспоживслужби у Львівській області: м. Львів, пр. Чорновола, 59, тел. (032) 231 76 93, або  231 76 94, e-mail:[email protected]

 

Державні сайти України