У Головному управлінні Держпродспоживслужби у Львівській області відбулася чергова зустріч зі студентами першого курсу спеціальності «Харчові технології» Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького.
У межах своїх повноважень представники Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами ознайомили студентів зі структурою, функціями та основними напрямами діяльності Держпродспоживслужби. Особливу увагу було приділено нормам чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів, порядку звернення громадян до служби, а також найпоширенішим порушенням, із якими фахівці стикаються у своїй роботі.
Під час заходу було роз’яснено, за наявності яких документів суб’єкт господарювання зобов’язаний повернути кошти або замінити неякісний товар чи послугу. Окремо зупинилися на алгоритмах дій споживачів у разі отримання неякісних житлово-комунальних послуг.
Зустріч проходила у форматі відкритого діалогу. Студенти активно ставили запитання та дізнавалися про реальні способи захисту своїх прав у побуті. Було розглянуто типові ситуації, з якими найчастіше звертаються громадяни до фахівців управління.
Такі зустрічі є важливою складовою просвітницької роботи Держпродспоживслужби, адже саме через відкритий діалог із молоддю формується правова культура та відповідальне ставлення до своїх прав і обов’язків у сфері споживчих відносин.