За сприянням спеціалістів Держпродспоживслужби Львівщини у першому півріччі 2023, з метою реалізації державної політики захисту прав споживачів у сфері торгівлі, робіт та послуг надано 460 консультацій на особистому прийомі та у телефонному режимі. Зокрема, поінформовано споживачів з наданням 958 предметних роз’яснень у письмовій формі.
Разом з тим, в межах проведення запланованої роботи для дієвих механізмів захисту прав споживачів в умовах сьогодення забезпечено діяльність та функціонування Консультаційного центру, створеного при Головному управлінні Держпродспоживслужби у Львівській області та у семи районних управліннях області для надання консультативно-роз’яснювальної роботи серед населення та суб’єктів господарювання, а також практичної допомоги органам місцевої влади.
Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області забезпечують захист прав та задоволення вимог споживачів шляхом попереднього розгляду звернень. Так, протягом звітного періоду січень-червень 2023 за сприянням спеціалістів Управління захисту прав споживачів та регульованих цін Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області повернуто кошти в сумі 163 тис., а саме:
- 78,6 тис. грн. – за неякісний непродовольчі товари.
- 4 тис. грн. – за неякісно надані послуги.
Нагадуємо: у разі порушення ваших прав – звертайтесь із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області за адресою: вул.Вітовського, 18, м. Львів, 79011, або заяву, оформлену відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» надсилайте зручним для вас способом:
- електронною поштою – [email protected];
- через веб-сайт Головного управління – www.lvivdpss.gov.ua;
- тел.: +38(032) 261 36 90